Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Σπιτικη μασκα για καμμενα μαλλια- hair repair mask

Σπιτικη μασκα για επανορθωση μαλλιων- hair repair mask


Θα χρεαστουμε:



  • 3 κουταλιές της σουπας ένα conditioner ενυδάτωσης (εγω χρησιμοποιω της Garnier Natural Care Avocado 
  • 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • 1 κουταλιά της σούπας λάδι jojoba





Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ενα μπολακι και το βαζουμε στον φούρνο μικροκυμάτων για 30 δευτερόλεπτα μεχρι να ζεσταθει ελαχιστα. Απλά να είστε προσεκτικοί δεν θέλετε να καείτε. :)
Απλώστε το μίγμα στις άκρες των μαλλιών σας και αφήστε το για 30 λεπτά .
Μετά από 30 λεπτά λουστειτε κανονικα και ξεβγαλετε. Επαναλάβετε 2-3 φορές την εβδομάδα! Θα αγαπήσετε το αποτελέσματα.! :)



you need:


  • 3 tablespoons of a moisturizing conditioner
  • 1 tablespoon of olive oil 
  • 1 tablespoon of jojoba oil


Mix all the ingredients and microwave for 30 seconds or until its warm; just be careful you don't want to burn yourself.
Apply the mixture on the tips of your hair and leave it in for 30 minutes 
After 30 minutes shampoo and style your hair as usual, you are going to love the results.
Repeat 2-3 times a week




2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΤΕ ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ

Εκτέλεσα τις οδηγίες βήμα προς βήμα αλλά μετά την πρώτη εβδομάδα παρατήρησα μια έντονη τριχόπτωση. Επισκέφτηκα δερματολόγο ο οποίος μου εξήγησε την τοξική επίδραση της ουσίας σε συνδυασμό με την ακτινοβολία απο τον φούρνο μικροκυμάτων

Μια αποτυχημένη είπε...

Εγώ για εξοικονόμηση χρόνου το έβαλα στα μαλλιά μου και μετα κατευθείαν στον φούρνο μικροκυμάτων. Έγιναν πολύ ωραία. Απλά τώρα μυρίζω σαν καμμένο κοτόπουλο.