Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Πολυ-αγαπημένα προιόντα για μαλλιά

(ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ)


ΧΑΣΤΕ ΒΑΡΟΣ ΣΕ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ-->http://tinyurl.com/cbgalng

Το αγαπημενο μου σαμπουαν ειναι αυτο της για εντονη επανορθωση και λαμπερα μαλλια. (δειτε σχετικο ποστ για το προιον εδω http://beautyefi.blogspot.gr/2012/09/syoss.html )
 Βρισκεται στην λιστα με τα αγαπημενα μου προιοντα περιποιησης γιατι ειναι απο τα λιγα σαμπουαν που κανουν τα μαλλια μου τοσο μαλακα χωρις να τα ξηραινουν και εχει τελειο αρωμα!










 Για μασκα μαλλιων χρησιμοποιω αυτη της apivita Πολυ-πολυ-αγαπημενο προιον! Απο την πρωτη χρηση ειδα τεραστια διαφορα στα μαλλια μου! Κανει το ξεμπλεξιμο μαλλιων παιχνιδακι! ειναι για βαμμενα μαλλια προστατευει και αναδεικνυει το χρωμα των μαλλιων καθως περιεχει εγχυμα βιολογικου δεντρολιβανου και δεν περιεχει parabens και αλλα χημικα βλαβερα για το περιβαλλον και για τον ανθρωπο. Τα μαλλια μου πρωτη φορα εδειξαν τοσο πλουσια και υγειη! Το συγκεκριμενο προιον το εχω αγορασει πανω απο 4 φορες και θα το ξανα αγορασω σιγουρα! Αν δεν το εχετε δοκιμασει δοκιμαστε το και θα με θυμηθείτε! :)





Για την προστασια των μαλλιων μου απο την θερμοτητα φυσικα δεν θα ηταν αλλο αγαπημενο πριον απο αυτο της σε κρεμα. εχει βγει και σε σπρει αλλα ειμαι τοσο ικανοποιημενη με αυτο το πριον που ουτε σε σπρει δεν με ενδιαφερει να το δοκιμασω! Χωρις αυτο δεν μπορω να κανω τιποτα πλεον! Εχει γινει must για καθε μου λουσιμο δεν μπορω να στεγνωσω τα μαλλια μου αν δεν το εχω χρησιμοποιησει! Προστατευει απτην θερμοτητα κανει τα μαλλια τοσο απαλα και ευκολα στην χρηση πιστολακι! Αξιζει να πω πως αφηνει ενα τελειο αρωμα!!!!!!!!!







 Τελος δεν θα μπορουσα να μην αναφερθω στο λαδι ελιας! Μην το ξεχνατε ποτε ειναι η καλυτερη ενυδατωση για τα μαλλακια σας και βρισκεται σπιτι σας!!! :)





3 σχόλια:

Unknown είπε...

Το λάδι το χρησιμοποιώ κ εγώ ως μάσκα κ κάνει θαύματα!
Φιλιά!

http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

Life Out StreetT είπε...

Έχεις βραβεία από εμένα πέρνα από το blog μου να τα παραλάβεις!
thaliasbeautystories.blogspot.gr

Claire D. T είπε...

Ωραίες επιλογές :)
Ειδικά το λαδάκι.. Κάνει τόσο απαλά τα μαλλιά μας!!