Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Pharmasept REVIEW


Μπορει να το καθυστερησα πολυ το ποστ αυτο αλλα πιστευω αξιζει τον κοπο για την συγκεκριμενη εταιρια να κανω ενα λεπτομερες review.



Ειχα χρησιμοποιησει και παλιοτερα το σαπουνακι τους και εβλεπα πως καθαριζε το προσωπο μου παρα πολυ καλα με την παροδο του χρονου μου εδιωχνε και τα σπυρακια.το προιον ειναι αυτο 

Πλεον χρησιμοποιω το καινουργιο τους σαπουνακι αποκλειστικα για το προσωπο μου και δεν θα το αλλαξω.
Εχει καπληκτικη μυρωδια, 

1. Tol Velvet Hygienic Shower Camelia 300ml

Χαρακτηριστικα:

  • Ελληνικό προϊόν
  • Δερματολογικά Ελεγμένο
  • Allergens / Parabens / Soap free
  • Έχει καλέντουλα 
  • Πρωτεϊνες σιταριού
  • Προβιταμίνη Β5
  • Ήπια αντισηπτική δράση


Καποιο αρνητικο δεν εχω να πω απλα ειναι το αγαπημενο μου καθαριστικο για το προσωπο και σιγουρα θα το ξανα αγορασω οταν μου τελειωσει. Ειναι 300 ml λογικα θα αργησει να τελειωσει :)

(εχει μπει στα αγαπημενα του μηνα ανετα!!!)

2. Προιον η κρεμουλα για τα ποδια 75 ml



  • Ελληνικό προϊόν
  • Δερματολογικά Ελεγμένο
  • Allergens / Parabens / Soap free
  • Υαλουρονικο οξυ
  • Οξεα φρουτων
  • Σαλικυλικο οξυ
Εχει εξισου ευχαριστη μυρωδια και αφηνει τα ποδια ενυδατωμενα και μαλακα για αρκετη ωρα.


3. κρεμα εντατικης ενυδατωσης για σωμα και προσωπο 150 ml
  • Ελληνικό προϊόν
  • Δερματολογικά Ελεγμένο
  • Allergens / Parabens / Mineral oil free
  • Με ω3-ω5 λιπαρά οξέα 
  • Έχει γάλα βρώμης 
  • Έχει καλέντουλα 
  • Καταπραϋντική δράση & ενυδάτωση 


Το αρνητικο που βρηκα ηταν οτι οταν την χρησιμοποιησα στο προσωπο μου (εχω μικτο προς λιπαρο δερμα) μου αφησε λιπαροτητα. Πλεον την χρησιμοποιω μετα το μπανιο και κατα την διαρκεια της ημερας καθως το δερμα στα ποδια μου ειναι αρκετα αφυδατωμενο και ξηρο.
Για ξηρα προσωπα ισως ταιριαζει καλυτερα.

Προσωπικα προτεινω ανεπιφύλακτα να δοκιμασετε τα προιοντα ,ειμαι σιγουρη πως θα τα βρειτε απιστευτα !

Μπορειτε να βρειτε την εταιρια και να σας εξυπηρετησουν στο fb εδω
το site τους http://www.pharmasept.gr 

Ευχαριστω ιδιαιτερη την εταιρια που ειχε την ευγενικη καλοσυνη να δοκιμασω τα προιοντα τους!


Εχετε δοκιμασει τα προιοντα τους?? τι γνωμη εχετε?? θελω πολυ να μαθω !!! :)


Δινω λοιπον το σηματακι μου γιατι με καλυψαν απολυτα και τα αγαπησα ιδιαιτερα τα προιοντα!



1 σχόλιο:

Unknown είπε...

teleio post kai ta proionta fenonte yperoxa...den exw dokimasei kapoio proion ths eterias alla sigoura tha prepei na to kanw kapoia stigmh. filia apo http://www.aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/