Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

REVIEW: (DALON) προιοντα Biokal

Ηello beauties!! τι κανετε?
Μου ζητησατε να κανω οσο το δυνατον γρηγοροτερα το review μου και να το λοιπον!

Για οσες δεν γνωριζουν η Biokal Cosmetics είναι Ελληνική εταιρεία που παρασκευάζει και συσκευάζει τα προϊόντα περιποίησης Dalon


Αρχικα να πω οτι αγαπω τα προιοντα αυτα γιατι αρχικ αρχικα ειναι ελληνικα!


Σημερα λοιπον review εχουμε την σειρα Dalon




1. μασκα προσωπου και σωματος με αργιλο  150ml



ξξξξξΑν ειδατε τα αγαπημενα του μηνα θα το διαβασατε ηδη ποσο την αγαπησα την συγκεκριμενη μασκα!Λογω του μικτου/λιπαρου δερματος μου πρεπει να χρησιμοποιω αργιλο καθως "παιρνει" την περιττη λιπαροτητα του δερματος και καθαριζει σε βαθος του προσωπου!
Βλεπω μεγαλη διαφορα οταν την χρησιμοποιω, Θελει να την αφησεις 10-15 λεπτα στο προσωπο ,επειτα ξεραινετε και φευγει πολυ ευκολα με νερο. Πλεον το εχω καθιερωσει 2 φορες την εβδομαδα να την χρησιμοποιω ! 

2. Baby oil 250ml
Οπως βλεπετε το χρησιμοποιησα στην παραλια ,εχει πολυ ωραια μυρωδια! Περιέχει βιταμίνη Ε, χαμομήλι και καλέντουλα και είναι κατάλληλο ακόμα και για ευαίσθητες επιδερμίδες.Ενυδατώνει την επιδερμίδα ενώ την αφήνει πολύ απαλή σαν βελούδο. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι απορροφάται εύκολα σε σχέση με άλλα τέτοιου είδους προϊόντα και δεν αφήνει έντονα την αίσθηση λιπαρότητας.

3.Βαζελινη βανιλια & σοκολατα 200ml (η καθε μια)



Οι συγκεκριμένες περιέχουν βιταμίνη Ε, λάδι χαμομηλιού και λάδι καλέντουλας. Μυριζουν φα-ντα-στι-κα σου ερχεται να τις φας με την τοσο ωραια μυρωδια που εχουν! Είναι κατάλληλες ακόμα και για τις ευαίσθητες επιδερμίδες. 


Ενυδατώνουν σε βάθος και θρέφουν την επιδερμίδα σε σημεία που έχουν τάσεις ξηρότητας όπως χέρια, αγκώνες, γόνατα, φτέρνες και χείλη. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ακόμα και στις βλεφαρίδες. Αυτο που μου αρεσε ειναι το ποσο απιθανα μυριζουν και η ενυδατωση που αφηνουν στο δερμα χωρις να το λιπαινουν σε συγκριση με αλλες βαζελινες! 


4.Victoria Silk Touch LipBalms τσιχλοφουσκα


  & lip care stick με βανιλια


Αγαπησα το lip balm με γευση τσιχλοφουσκα! Εινια απιθανο δεν κολλαει ,αφηνει ενα απαλο χρωμα και περισσοτερο λαμψη και μυριζει τσιχλοφουσκα!!!!! το lip stick βανιλια μυριζουν εξισου ομορφα ! Περιέχουν βούτυρο κακάο και βιταμίνες Α, E & C. Ενυδατώνουν σε βάθος τα χείλη, τα διατηρούν πολύ απαλά ενώ τα προστατεύουν από ρωγμές και σκασίματα. 





5.ξεβαφτικο νυχιων 250ml
Θα ελεγα το καλυτερο ασετον που εχω χρησιμοποιησει καθως δεν μυριζει καθολου εντονα ,ξεβαφει ευκολα .Περιεχει γλυκερινη ωστε να μην ξηραινουν τα νυχια!

τα προιοντα Dalon μπορειτε να τα βρειτε στα Hondos Center και Jumbo και online εδω

Εσεις εχετε χρησιμοποιησει καποιο απτα προιοντα της dalon? Πως σας φανηκε? 
Γραψτε μου σε σχολιο
Φιλακια πολλα!




Ευχαριστω πολυ την εταιρια Biokal για τα προιοντα που μου εστειλε





Δεν υπάρχουν σχόλια: